همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان امسال طرح خداپسندانه "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی" درحال برگزاری است.استانداری کرمانشاه طی ضیافت افطاری میزبان یک هزار و ۵۰۰ مددجو و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد بود.
کد خبر: ۴۳۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 06 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان امسال طرح "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی" در حال برگزاری است، گفت: در این طرح خداپسندانه مساعدت های نقدی مدیر و مجموعه همکاران سازمان و ادارات سطح شهرستان و شهرهای استان با محوریت روابط عمومی آن سازمان جذب و جهت برپایی سفره افطاری برای نیازمندان و ایتام هزینه خواهد شد.

خدرویسی یادآور شد: ضیافت افطار استانداری کرمانشاه نیزدر امتداد برگزاری طرح خداپسندانه "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی" بوده که امید می رود تا پایان این ماه مبارک سایر سازمان ها و ادارات استان نیز در این طرح معنوی سهیم شوند.

وی با تاکید بر اینکه برپایی سفره های افطار برای نیازمندان تنها یکی از مصادیق اطعام به شمار می رود، تصریح کرد: توزیع غذای گرم و کیسه ها و سبدهای حاوی جیره خشک از دیگر مصادیق  اطعام نیازمندان در ماه رمضان است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه خیران و نیکوکاران در رمضان سال ۹۵ بیش از  ۲۶ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال کمک مردمی در قالب اطعام و افطار، مفتاح الجنه، همیان مولا و زکات فطره به نیازمندان اهدا کردند، خاطرنشان کرد:  از این میزان کمک مردمی حدود ۱۴میلیارد ریال کمک مردمی صرفا برای اطعام نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هزینه شده است.

حسین خدرویسی اظهار امیدواری کرد: خیران طی روزهای باقی مانده از رمضان امسال با اعطای کمک های خود، این نهاد را همچون گذشته جهت دستگیری از نیازمندان واقعی یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار